Nu le spuneți fetelor voastre că dragostea trece prin stomac la bărbați și că femeile iubesc cu urechile. În perioada adolescenții când mama mă învăța cum să gătesc, îmi spunea adesea că bărbații cred în mâncare. Eu i-am spus că nu o cred, că așa era doar tata. Și că bărbatul meu o să aibă și urechi, nu doar stomac. Simțea ea că din mine femeia îndrăgostită până peste cap de cratiță nu o să iasă. Căci nici ea nu prea a fost, dar stomacul tatei a forțat-o să fie. Grija mamei că încă nu am un bărbat alături creștea cu anii, când fetele de seama mea se măritau una după alta, dar eu cutreieram lumea și mă gândeam la dezvoltare personală.

La noi cultura asta cu dragostea prin stomac nu știu cum favorizează doar masculii, iar poftele femeilor sunt mai degrabă alimentate mai mult în timpul sarcinii. Chiar și atunci multe femei nu spun chiar tot ce ar vrea să guste, căci unii bărbații se sperie când le aud poftele. Și totuși, orice femeie vrea să fie alintată mai des, nu doar la un 8 martie, zi de naștere sau la revelion. Dar bărbații nu prea își dau seama de asta, findcă așa i-am obișnuit noi. Înțeleaptă vorbă mi-a spus mama după ce a văzut că s-a găsit cineva să-și pună pirostrii și pentru mine. Mi-a spus-o așa la un pahar de vin, cu un fel de regret în voce ,, respectă-l, dar cere-i să fii respectată” Apoi, a adăugat știi tu cum. Nu știam desigur, dar încrederea ei că știu m-a ajutat să găsesc răspunsul.  Căci răsfățul și respectul  fericește pe orice femeie.

Nota bene!  Nu e nevoie de kg de mâncare că să spui cuiva cît de mult îl iubești, doar de câteva clipe de atenție. Una dintre cele mai simple formule e un ”bună dimineața” șoptit la ureche, un mic dejun sănătos și o cină plină de inspirație. Iar cireașa de pe tort e un mulțumesc. Pentru că dragostea inspiră. Ea trece prin urechi și ajunge în stomac atât la bărbați cât și la femei. Salata inventată de el m-a facut să-l iubesc azi mai mult decât ieri.

fullsizerender

