Sunt fericită atunci când deconectez telefonul, mă deconectez de la judecata celuilalt, de la ură și invidie. Sunt fericită când merg desculță pe poteci de țară, căci aici mereu găsesc un cer curat și plin de mister deasupra capului pentru care nu mi se trimit facturi niciodată. Sunt fericită că există un Dumnezeu, care îmi frânează patimile și care nu mă ceartă niciodată, atunci când mai uit uneori de El. Sunt fericită când mă cufund în tăcere, mă învelesc cu crengi de salcie și aud susurul râului care mi-a purtat pașii copilăriei. Sunt fericită când ascult bătrânii, căci ei știu cele mai frumoase povești de viață. Sunt fericiă când zâmbesc, dar mai ales când zâmbetul mi-l provoacă un copil. De la ei învăț să trăiesc, să prețuiesc, sa merg curios prin viață, răspunzător de toate să rămână doar dorul.

10465525_345265955625506_2392558539712568479_o

Atunci când nu ai un echilibru între suflet și rațiune…atunci mergi șchiop o viață întreagă, surd și orb de atâta nimicnicie, flămând de puritate și însetat de liniște, trezindu-te că esti nimic mai mult decât o sămânță aruncată-n univers.

P.S.Mi-ar fi plăcut să mă fi născut fluture pe geana timpului…

